lördag 24 september 2011

Nya figurer!

Har uppdaterat brödernas mössor och samtidigt introducerat två nya figurer, en dinosarie och en blomma!

En go orange dinosarie pryder storebrors mössa.

Lillebror fick en vinterinspirerad alligator på militärgrön mössa istället för vit som jag först hade tänkt.

Finaste Stella ska få en blå och vitrandig mössa med ett brunblommigt retrotyg som jag älskar.

Till den sista vita mössan var jag tvungen att göra en blomma. Som tvåbarnsmor till två fantastiska pojkar händer det att jag emellanåt känner mig lite svältfödd på stereotypiska tjejgrejor, samtidigt har jag en förkärlek för det som brukar kallas Shabby chic. Et Voilá, så skapade jag en färgglad blomma i fina rosa och turkosa toner.

1 kommentar:

  1. Dino var ju jävligt trendig!
    Vad sägs om en Koala eller en Igelkott...eller en Älg?
    Man skulle kunna kalla det en Älg-moosa :)

    SvaraRadera